Tentoonstelling 6 november

Het is een bijzondere tijd geweest. Voor ons als stichting, maar zeker voor de deelnemende kunstenaars aan het mooie dubbelportret. Een project wat volledig draait (hoe dubbel wil je het hebben) om de verbinding tussen mensen. En dan is daar ineens de 1,5 meter maatschappij en alle bijkomende maatregelen.

Even slikken en weer door natuurlijk. Want zo gaat dat nu eenmaal. Bij de pakken neerzetten zit er voor deze toppers niet bij.

En... tromgeroffel...šŸ’„šŸ’„ We hebben een nieuwe datum voor de langverwachte tentoonstelling! De opening zal plaats vinden op 6 november in Old School Leiden.

We houden ons als stichting uiteraard scherp op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen rondom het corona virus. We hopen in november gewoon met trots onze kunstenaars in het nazomer zonnetje te zetten. Want dat hebben ze verdiend! Ben jij er ook bij? Kijk voor meer informatie op onze website en kras de opening op 6 november alvast in je agenda. Dan zien we je daar! šŸ‘šŸ¼

0 keer bekeken

ā€‹

Ā© 2019 Stichting WijZijn | webdesign by Delaroche & Burning Light Media Solutions