Corona en het project

Wat een gekke situatie hé? Wij van Stichting WijZijn denken vanavond natuurlijk direct aan alle zzp'ers in de kunst en cultuur sector die nu tijdelijk zonder inkomen zitten. Wat nu het aller-allerbelangrijkste is, is om aan elkaar te denken en écht lief te zijn voor elkaar. Weliswaar met een gênante elleboogboks of een dikke, vette knipoog. Maar doe de boodschappen eens voor iemand die dit zelf even niet kan. Facetime je lieve zus in het verre Noorden en steek haar een hart onder de riem tijdens haar thuiswerkdag. En stel die grote verjaardag toch zeker nog maar even uit.

Ondertussen blijven we glimlachen en achter de schermen gewoon bezig met alle voorbereidingen van het Dubbelportret project. Het diner met alle kunstenaars op 27 maart gaat vanwege de huidige situatie niet door. We houden je uiteraard via onze socials op de hoogte van alle vorderingen van het project!

Fijne avond & stay tuned. 🙋🏼‍♀️🌟 En vergeet niet... We hebben elkaar allemaal nog wel een poosje nodig. Dus wees er voor elkaar!

5 keer bekeken